کلیک ویو ابزاری برای درک نوین کسب و کار

کلیک ویو ابزاری برای درک نوین کسب و کار

بینش دقیق در کسب و کار برای همه

اطلاعات بدون شک موجب دگرگونی جهان شده و هر کاربر کسب و کار بایستی در مسیر صحیح بکارگیری آن حرکت کند. با استفاده از کلیک ویو (QlikView) هر کسی می‌تواند به راحتی داده‌ها را تجزیه و تحلیل کند. برخلاف مدل سنتی هوشمند سازی کسب و کار که تنها تعداد محدودی قادر به استفاده از این نرم افزار بودند، در مدل جدیدش همه می‌توانند با این نرم افزار کار کنند. این مدل جدید در خصوص کار به صورت گروهی، ادارات و واحدهای کسب و کار می‌باشد برای دسترسی به اطلاعات در جهت تصمیم گیری بهتر می‌باشد.

با کلیک ویو، شما می‌توانید مدیریت بیشتری بر روی سازمان خود داشته و سرعت و سهولت انجام کار را افزایش دهید. کلیک ویو امکان دسترسی به اطلاعات مربوطه را در سطح افراد، گروه‌ها و بخش‌ها ممکن می‌سازد. بنابراین، این امکان را فراهم می‌سازد که در فضایی مناسب فرایند اشتراک گذاری اطلاعات در فضای امن جهت بررسی و تصمیم گیری، صورت گیرد.

هیچ کس نمی‌تواند پیش بینی کند که کاربر در زمان کاوش درون داده‌ها، به چه سوالی ممکن است برخورد کند، حتی کاربر هم به درستی نمی‌تواند به این سوال پاسخ دهد. لذا کلیک ویو با بهره گیری از مدل استقرار داده‌ها در حافظه و ساختار انجمنی، کاربران را برای پاسخ به سوالات احتمالی و به صورت بصری جهت درک عمیق‌تر، یاری می‌کند.

این نرم افزار اپلیکشن‌های موبایل‌ها و تبلت‌ها و داده‌های مرتبط به آن را پشتیبانی می‌کند.

برخی مزایای کلیک ویو (QlikView)

  •     جمع آوری اطلاعات مرتبط از منابع داده متفاوت در یک داشبورد
  •     ایجاد ارتباطات خودکار (بر اساس نام) بین داده‌ها
  •     سرعت فرایند تصمیم‌گیری جمعی
  •     قابلیت بکارگیری اشیاء بصری متنوع جهت افزایش جذابیت دیداری داشبورد طراحی شده
  •     قابلیت جستجو در داده‌ها به صورت مستقیم و غیرمستقیم (از طریق ارتباطات)
  •     امکان دسترسی به داشبوردها از طریق تلفن همراه و تبلت و انجام فرایندهای استراتژیک در هر زمان
  •     تضمین حفظ امنیت اطلاعات
  •     جمع آوری و بروز رسانی مخازن داده به صورت خودکار

ارائه خدمات سلف سرویس و عدم نیاز به نیروی IT و یا واسطه‌های اطلاعاتی از مزایای BI می‌باشد.

کلیک ویو (QlikView) اجازه می‌دهد که بدون نیاز به نیروی متخصص و یا واسطه، کاربر به صورت سلف سرویس نیازهای طراحی یا فیلترینگ داده‌ها را انجام داده و هم‌زمان از امنیت و کیفیت داده‌ها اطمینان داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید